Dåligt!

Herregud jag har verkligen haft NOLL sekunder på mig att blogga. Eller ja typ, jag har ju varit i Växjö sedan i onsdags och har haft fullt upp hela tiden!

Min födelsedag i torsdags spenderade jag med Pappa och Tuk! Vi käkade lunch på Royal Thai och sedan drog jag och Tuk en runda på stan. Efter det så blev det några koppar kaffe hemma hos Elin. Det var en lugn och härlig födelsedag =)

Fredagen spenderade jag på stan med Emelie och sedan åkte vi och Anna ut till alvesta för att förfesta och sedan drog vi ut i Växjö. En trevlig kväll.

Ja, jag skulle egentligen ha åkt hem igår men mitt tåg var inställt så jag bokade om det till idag. Så ska snart ta mig ner till stan, tåget går vid 1. Ska bli skönt att komma hem till Göteborg. Dock bara fram till den 16 då jag åker hit för att vara hundvakt ett längre tag.

Aja, uppdateringen blir bättre när jag är hemma i Götet igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0