Godnatt :)

Tänkte bara slänga in en liten lista innan jag drar mig mot sängen och slänger igång en film. Måste sova relativt tidigt idag då jag ska upp vid 6 imorgon. Japp imorgon åker jag till Växjö minsann. :) Natti :)

Vad gjorde du för 15 min sedan: Smörjde in ansiktet och pratade med Mamma.

 

Hur många kuddar sover du med: 2 under huvudet och en jämte :)

 

Det senaste någon sa till dig: Godnatt, ses imorgon!

 

När tränade du senast: Haha, ja det var ett tag sedan nu.

 

Vad har du druckit idag: Vatten & mjölk.

 

Vad var det senaste du köpte: Julklapp till min käre bror.

 

Humör just nu: Trött men glad!

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej. Men det kanske är möjligt.

 

Favoritgodis: Kitkat eller Kexchoklad.

Kläder just nu: Mjukisbyxor med trycket "Student" i röva & en t-shirt med trycket "Student 2008". Ojda, här var jag studentklädd visst ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0