Handleden

Handleden är fortfarande inte bra och men bättre! Jag har gått runt med vad som ser ut som en stor tejp bit på den hela dagen. Det är menthol i detta och hjälper mot smärta. Superbra! Så nu känns det bättre men inte bra.

Och jag gjorde kanske inte det bättre av att jag tog tag i disken (Lyfta tallrikar är inte det lättaste när man har ont) men pappa kom hem sen så han fortsatte. Men inte latade jag mig för det, nej jag tog fram dammsugaren och körde runt lägenheten och donade, vek ALLA halsdukar, mössor etc på hatthyllan. Organiserade skorna. Haha, jag älskar att ha det fint, men jag är världens slarver.

Det värsta med att ha en labrador är att han STÄNDIGT fäller hur mkt som helst. Så snacka om att man måste dammsuga ofta, egentligen minst en gång om dagen. Det är helt sjukt. Men de hade inte orkat dammsuga på några dagar (jag menar, vem fan orka dammsuga varje dag? Efter att man har jobbat i 8 eller mer timmar? - Nej ingen!) så det var lite mer denna gången. Jag kommer iofs inte dammsuga varje dag heller när de åker. Nej, orka!!

Tog mig en öl också men nu är jag för hungrig, så måste laga lite mat.
Imorgon ska jag träffa min kusin och hennes lille son på 11 månader. Ska bli så kul och mysigt :)

KRamar

Kommentarer
Postat av: E M M A

Jag har en tävling i min blogg just nu - var gärna med om du vill! ♥

2010-12-18 @ 14:04:59
URL: http://emmabroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0