I'm back!

Hej!

Idag vaknade jag upp och mådde mycket bättre! Finally! Jag är ju inte helt återställd men det känns verkligen som att detta är påväg åt rätt håll! Skönt alltså :)

Jag ska snart slänga i mig en god frukost medan jag kollar på Efter Tio på TV4! Man kan ju inte annat än älska Maria Montazami, därför kollar jag på detta idag :)
Sedan ska jag kasta fram mina städkläder och börja städa hela lägenheten :), 1 gång i veckan right? Yes.

Vid fyra ska jag och Thomas möta upp Mamma i stan för en AW eller det blir ju det för mamma iaf, för mig och thomas blir det typ after-lazy-week haha! Vi är alla tre lite halvsjuka så det behövs lite uppmuntran :)

Imorgon är en speciell dag! Mer om det imorgon =)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0