Julafton!

God Jul and Merry Christmas y Feliz Navidad!

Fy fan min natt har inte varit gullig alltså, jag har nog sovit 2 timmar som högs. Jag förstår inte varför, jag var hur trött som helst men jag kunde verkligen inte somna. Så var det ju för två nätter sedan med. Jag tror det beror på att det är så JÄVLA varmt i denna lägenheten alltså. Men jaja, det är bara att se pigg och glad ut, det är ju julafton :)

Ska snart börja göra mig i ordning för vid 10 ska jag och Challe bort till mormor för att äta julfrukost :) Och vid halv 1 så kommer morfar och hämta mig för jag och Challe ska fira våran jul ute hos dem :) Mysigt!

Och så vill jag ju säga GRATTIS till min älskade mamma som fyller år idag! Hoppas att de får en safe flygtur för de flyger nämligen till Syd afrika idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0