Ledsen

Hej!

Jag vet att jag skrev att jag skulle bli bättre på det här med att blogga. Men jag har faktiskt en bra ursäkt denna gången. Jag kan knappt använda min högra hand då min handled värker något så in i h*elvete!! Jag vet inte vad jag har gjort men jag har en aning om att det kan ha varit kombinationen av snö och väskdragande med en kanske inte för bra vinkel på handleden. Så jag är inte kababel till mycket.

Det är helt sjukt vad man använder höger hand till ALLT. Nu måste jag ju göra allt med vänster hand typ och det tar ju dubbel så lång tid! Minst sagt!

Så detta inlägget har tagit mig en sådär 5 minuter att skriva.. Sjukt!!!


Max & STappe var här på lunchen och vi bjöd på god thaimat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0