Onsdag 15 December 2010

Hej!

Jag passade på att ta mig en liten sovmorgon idag för att imorgon ska jag upp tidigt, så sov till halv 11 idag! Skönt och välbehövligt!

Nu ska jag ta och packa klart min väska som jag ska ha med mig imorgon till Växjö. Det är ju ganska mycket som ska med då det är över en månad jag ska stanna. Härligt!
Först hade jag faktiskt lite ångest för att vara så länge i Växjö, men nu känns det bara kul eftersom att jag kommer att ha tid att träffa alla mina småländska vänner :) Även om min hund kommer ta upp mycket tid av mig :) Men det får han mer än gärna göra :)

Så mitt tåg går iofs inte förrän vid 9 imorgon, men jag ska åka med Thomas när han kör till jobbet. Så kommer vara på centralen vid halv 8 tiden ungefär. Men sitter hellre där en bra stund än att dra väskan på vagnen och ha mig i detta snöväder.

Jaja, nu måste jag återgå till packandet, ska möta upp mamma i stan senare idag, igen. Har ÄNLTLIGEN fått reda på vad min bror vill ha i julklapp så det ska inhandlas idag :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0