3 November

Hej, god morgon!

Det är ju egentligen helt sjukt att det redan är november? Eller hur. (& igår var det exakt en månad tills jag fyller år, inget att hurra över, börjar ju fan bli gammal (; ) Men herregud vad tiden går snabbt alltså!

Jag ska strax ställa mig i köket och laga lunch till Pappa så det är färdigt när han kommer hem från jobbet. Snacka om snäll dotter ;). Ibland måste man ju vara det med :).



Tänk när man var såhär liten då? Gamla goda tider, right?
Som ni kanske ser så är min pappa lite knäpp och har satt mig i brevlådan, av alla ställen. Hehe, han är för go :)




Saknar faktiskt mitt korta hår, kanske ska jag klippa av det igen? Nej, kommer nog ångra mig då med, kan ju göra mer med det långa :)



Nehe nu måste jag minsann ta och göra något innan jag ska laga mat :) Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0