Broccolisoppa

Efter många om och men så kom morfar och yvonne äntligen fram till oss. Jag vet inte hur de lyckades men de hamnade ute på hisingen av alla ställerna och så visste de inte riktigt hur de skulle komma tillbaka. Men de lyckades till slut och vi har nu käkat broccolisoppa och nybakat bröd :) Mums!

Mamma tog med dem ner mot stan och haga för att titta runt lite och jag bestämde mig för att stanna inne. Det är ju så satans kallt ute.
Var nämligen ute en sväng innan och skulle lägga på ett brev. Men jag glömde ta mina vantar så jag höll fan på att dö om fingrarna. Tack för att jag har fickor på jackan som värmer. Men notis till mig själv: Glöm aldrig mer vantarna!!

Nu ska jag slänga på senaste avsnittet av Gossip Girl och bara njuta :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0