Dag 01 – Presentera mig själv

Hej! Okej nu kör vi, Dag 01 – Presentera mig själv.

Jag vet faktiskt egentligen inte hur jag ska börja, vad jag ska berätta eller hur jag ska formulera mig. Men okej, vi kör bara på nu.

Jag heter som sagt då Sandra Jansson, är 22 (23 den 2 December). Är född och uppvuxen i Växjö, Småland. Men bor numera i Göteborg sedan Juli -10.
Jag är utbildad bagare/konditor från gymnasiet men det här är verkligen inget jag vill arbeta med.
Just nu är jag arbetslös medan jag ströjobbar på en förskola, vilket jag ÄLSKAR. Även om jag har kommit fram till att det inte är vad jag vill arbeta med.
Vad jag helst skulle vilja arbeta med är nämligen någon sorts reseledare, eller andra saker som ingår i turism/reseledare. Det är mina planer just nu, men innan jag är där så kan det ju ändras. Jag har många tankar i huvudet helt enkelt.

Min familj består av min Pappa, som bor i Växjö med sin fru och våran älskade gamla labrador Charlie!
Min Mamma som bor här i Göteborg med sin sambo (han har två barn med, som bor uppe i Nora/Örebro).
Sedan har jag en storebror med, Christoffer, som är 26 och bor uppe i Sthlm med sin flickvän.

Så vad mer kan jag berätta om mig?

Min passion i livet är musiken. Men jag har inte riktigt fått tummen ur röven för att lära mig spela gitarr, men jag försöker, ibland. Kan inte mycket än. Helst skulle jag vilja spela piano, men herregud, det är dyrt att köpa ;).
Sjunger så ofta jag kan, alltså hela tiden, ungefär ;). Älskar det!

Annars gillar jag att umgås med mina vänner, sitta på fik och bara snacka bort timmarna.
Det finns mycker jag tycker om att göra, shoppa, skriva, ja det är bara några saker av allt.

Men jag skulle ju bara presentera mig, inte dra mitt livs historia här. Så jag tycker att detta får räcka för nu, fråga om det är något annat ni vill veta! :)




Min älskling Charlie :)





Älskade Pappa och Tuk





Älskade Mamma





Älskade Storebror Toffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0