Frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 28 år..

2. Vart jobbar du? Förskola.

3. Hur lång är du? 150 cm.

4. Har du pojkvän? Nej.

5. Vem ringde du senast? Elin.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Emelie: Haha jag med kan jag lova :)

7. Var är dagens planer? Inga speciella faktiskt, ska ta det lugnt.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms. Men om det drar ut för långt så ringer jag hellre.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.

10. När såg du senast din mamma? 1 timme sedan.

11. Vilken ögonfärg har du? Blå/Grön/Grå.

12. När vaknade du idag? 10.

13. Har du någon gång hittat en katt? Eh, nej?

14. Vilken är din favoritplats? New York.

15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj, förhoppningsvis i ett annat land, bra jobb och kanske familj?

17. Vad skrämde dig som barn? Haha, mycket.

18. Vem fick dig att skratta senast? Thomas.

19. Tror du på att "den rätta" finns? Jag vet faktiskt inte.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Olika.

22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre.

23. Saknar du någon och isåfall vem? Ja, pappa, charlie. Ja många.

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota.

26. Är du social? Ja det vill jag påstå.

27. Vilken är din favoritglass? Käkar aldrig glass, så jag vet faktiskt inte. Ben & Jerry är ju mumma!

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa!

29. Tycker du om Kinamat? Joda.

30. Tycker du om kaffe? Japp.

31. Vad dricker du till frukost? Vatten, mjölk eller kaffe.

32. Sover du på någon särskild sida? Somnar på höger, vaknar på vänster.

33. Kan du spela poker? Yes, farmor lärde mig :)

34. Tycker du om att mysa? Joda, med rätt person.


Kommentarer
Postat av: Dilan Dilir

snygg blogg :)

2010-11-19 @ 21:17:33
URL: http://dilaanisme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0