Jobb

Fan jag måste hitta mig ett riktigt jobb. Det här funkar inte. Jag klarar inte av alla påhoppningar från en viss människa, som trycker och trycker på. Det är ju inte så att jag ligger på latsidan och inte söker. Åh, min dag började verkligen inte bra. Och det är fredag. Lyckat. Jätte. Nej. Fan, jävla skit. BLÄ!!

Och jag som hade hoppats på att jag kunde lugna ner mig lite med ett avsnitt av Vampire Diaries. Men nej då visade de inget igår, så det finns inget avsnitt att kolla på. Nu ska jag fan ta och spränga högtalarna med musik. Jag är förbannad. Måste komma på bra humör. Lycka till ungefär.

Kommentarer
Postat av: LOSAN.se

Ta kasst jobb i butik medan du letar efter vettigare jobb? =)

2010-11-19 @ 21:13:34
URL: http://losan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0