Kliniskt rent

Hejsan!!

Nu kan jag ÄNTLIGEN slappna av! Jag har verkligen gjort lite nytta idag. Tvättade ju imorse och så har jag minsann städat hela lägenheten, dammsugit, moppat, dammat och städat av HELA badrummet (toan, duschen, golvet, speglen, väggarna, ja allt!). Så nu känner jag minst sagt duktig! :) Haha!

Hade egentligen tänkt mig att jag skulle gå till någon av affärerna och införskaffa mig lite hårfärg. Behöver verkligen färga mitt hår då jag har ett par centimeters utväxt. Men jag kan inte bestämma mig om jag vill ha brunt längre eller om jag kanske ska slinga allt och få det ljusare. Det är verkligen svårt när man kommer till att bestämma sig för vilken hårfärg man ska ha. Men en sak som är säker är ju att jag VERKLIGEN måste fixa håret iaf!
Men då finns det ETT stort problem med detta. Jag vill INTE gå ut i detta kalla väder! Haha, det är nästan så jag tänker ta vagnen en/två hållplatser bara för att slippa gå. Men åh, varför tänkte jag inte på det igår när jag var i affären? Haha.

Oj detta blev bara massa skrivande i inlägget. Aja. Ha en fin dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0