Längtar

Jag satt och kollade igenom massa bilder på facebook och hittade en som fick mig att längta tillbaka. Även om vi satt i två olika länder vid detta tillfättet så hade vi jätte kul. Via camen. Ja, vad jag snackar om är jag och min vän Elin. Vi har umgåtts väldigt mycket sedan 2005 och då menar jag VÄLDIGT mycket.

Hon är verkligen en av mina bästa vänner, men som sagt nu ses vi ju inte så mycket. Hon bor i Växjö och jag i Göteborg. Och sist jag var i Växjö hann jag inte ens träffa henne och då var jag där i över en vecka. Men hon jobbar som fan, nätter med och sover som en stock på dagarna.

Men nu den 25 så kommer hon upp till mig och ska stanna i 4 dagar. Det ska bli så himla kul, var länge sedan vi såg så mycket ju. Så då ska det shoppas, fikas, ja massa. Jag har inte riktigt bestämt vad vi ska göra än. Men det blir nog ett besök på jul på Liseberg med. Kul :)

Jag & Elin, kanske 2007? Eller något sådant.

Hon är hemma i Växjö här och jag sitter i Moskva. Men kul hade vi iaf när vi snackade :)

 

(När jag ser denna bild saknar jag nästan mitt blonda hår!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0