Morfar & hans sambo

Har precis ätit en jätte god GI-lasagne, vilket jag kallar Squashange eftersom det är Squash istället för pasta i. Det är supergod och det mättade riktigt bra :) Kalas. Men självklart blev jag trött nu också. Typiskt.

Jag var ute på en riktigt skön promenad i solen innan idag och bestämde mig för att gå ner till centralen och hämta ut mina tåg biljetter till Växjö. Åker dit den 3-5 December igen. Mamma ska nämligen ha besök här då så det kändes bäst att inte slängas ut på soffan och istället åka hem till Pappa :). Och så får jag presenter av Växjö släktingarna då eftersom att jag fyller år den 2. Kalas :). Inte för att man får något speciellt mycket när man fyller 23. Men det gör inget :)

Imorgon vid lunchtiden så kommer min Morfar och hans sambo hit, de ska stanna en natt. Ska bli super mysigt, har inte träffat de på JÄTTE länge. Så det behövs verkligen :).
Ska upp ganska tidigt imorgon med för jag ska nämligen baka bröd (vi ska äta broccolisoppa (SUPERGOD!) när de kommer) och eftersom att jag är bagaren (utbildad) i hushållet så får jag självklart stå för bakningen. Men det får la gå, ska även dra en liten dammsugarrunda innan de anländer med. Så det blir inte direkt att sova ut imorgon. Vilket gör att jag ska fan lägga mig i tid idag. Hade gärna kunnat lägga mig nu, men känns LITE väl tidigt, hehe.

Nehe, nu ska jag hoppa in i duschen alldeles strax, ska bara fixa lite saker först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0