New York

Hej! Var klar med tvätten vid 11 och har kollat på en bra film medan jag väntade. Beauty & the briefcase med Hilary Duff i huvudrollen. Den var faktiskt bra, så gillarna filmer om att, ja i stort sett, hitta kärleken, så tycker jag att ni ska ge den en chans :)

Jag satt och kollade igenom alla bilder som jag är taggad på, på facebook och såg då en MASSA bilder ifrån när jag var på Au Pair skolan i New York och allt jag kan säga är att FAN VAD JAG VILL ÅKA TILLBAKA!!
Det finns inte ord för hur mycket jag egentligen vill åka tillbaka till New York. Och jag vill även se andra delar av USA med, som Californien, Florida, Texas, ja massa delar av landet! Skulle verkligen vilja kära en roadtrip genom USA!!
Hittills har jag ju bara (det är iofs inte så bara!) sett New York och Baltimore! Som är två vackra städer!

MÅSTE TILLBAKA TILL USA!!

MTV's kontor i NY

 

De kända gula taxi bilarna :)

 

Frihetsgudinnan :)




Utsikt från Rockefeller Center (Man ser Empire State Building här (: )




Jag på Time Square :)



Jasmi, Jag, Lindah & Sophie på Time Square :)



Igen :)



Grand Zero :(



Amazing View!



I LOVE NEW YORK !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0