Rysk pälsmössa

Hej!

Nu ska jag ta på mig alla ytterkläder och gå ner till vagnen för att åka till Stadium innan jag ska börja jobba. Ska kolla på jackor, behöver verkligen en ny vinterjacka då den jag har är både sönder och inte speciellt varm. Och eftersom att jag fyller år snart så erbjöd sig mamma att köpa en jacka i present. Snällt va?

Jag har precis testat min ryska pälsmössa igen, köpt i Moskva förra året. Den är VÄLDIGT varm så tyvärr (bara för detta) så är det fortfarande inte tillräckligt kallt ute för att ha den. Man vill ju inte svettas ihjäl om huvudet =P
Men den är SNYGG =)

Bjuder på denna inte så vackra bilden men här är lite av mössan iaf =)

 

Nehe, nu måste jag verkligen gå så jag hinner kolla lite innan jag måste gå till jobbet. Jag älskar mitt jobb. Jag älskar barnen på förskolan :) Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0