Snart helg

Hej!

Är mitt uppe i tvättning och just nu sitter jag bara och glor runt på internet i väntan på att maskinen ska bli klar. Seg väntan. Men jag har kollat på en film som jag startade innan jag började tvätta, men nu är den ju slut. Självklart. Men funderar på att dra på en ny, men maskinen är klar om 10 minuter, så väntar tills efter det.

Morgonen spenderade jag med morfar, yvonne och mamma innan morfar och yvonne satte sig i bilen och åkte hem. Tråkigt tycker jag. Men jag kanske ska fira julafton hos dem, men bara kanske. Det beror mest på om min morbror kommer hem då för annars blir det inte sådär jätte kul egentligen. Han är ju ändå bara 20, så då har man ju någon att umgås med. Men vi får se lite hur det blir med den saken.

Nehe nu ska jag glo runt lite till innan det är dags att springa ner till tvättstugan. Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0