Snö + hård blåst

Hej!

Har precis kommit hem från Hemköp, ska baka 2 olika bröd + lussekatter imorgon så var tvungen att inhandla en jävla massa. Och då menar jag massa tunga grejer. 3 olika mjöl, 2 filmjölk & 1 mjölk. Och sedan gå upp med dessa för våran jävla backe här. Jag har så jävla ont i axlarna nu! Och inte nog med det så kom det ju massa snö inatt vilket resulterar i att det är relativt halt ute och tror ni inte att det blåser extremt hårda vindar idag med? Jo självklart.
Jag höll på att dra dit för att vindarna var så hårda, där kan jag nog tacka mina tunga kassar, utan de hade jag nog hälsat på marken.

Ja herregud, nu ska jag vila med film strax. Men först ska jag knåpa ihop Dag 03!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0