Time to blog!

Okej okej, jag ska verkligen försöka bli bättre på det här med bloggandet.

Nu har jag iaf varit i Växjö i några dagar. Kom ju i fredags kväll och kommer att stanna tills på söndag. Det fick bli lite mer än en vecka denna gången och konstigt nog så tycker jag att det är skönt att vara här. Även om det verkligen inte finns något att göra här.

Idag mötte jag iaf upp min gamla klasskompis Emelie för en liten fika och kollande på stan (köpte äntligen ett par vantar! (: ) och det behövdes snackas ut lite till varandra :) Skönt!
Och imorgon ska vi ses igen och åka och kolla på lite skor etc :) Älskade Emelie :)

Men just nu håller pappa och jag på att städa deras lägenhet, kände att jag faktiskt kunde ta och hjälpa till lite då jag nu är med och smutsar ner ju ;).

Kram kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0