Torsdag 11 November 2010

God morgon!

Herregud vad trött jag är, kunde knappt somna igår så klockan blev ju ungefär 2 innan jag stängde av TVn och försökte sova på riktigt. Men det var bara att lägga på ett leende i morse när klockan ringde. Hann åtminstone prata lite med mamma innan hon gick till jobbet.

Så anledningen till att jag gick upp tidigt idag är att jag bokade upp en tvättid idag vid 8, det fanns ingen annan förrän i nästa vecka så det var ju bara att ta denna. Men det är ju ändå rätt slappt att tvätta, man behöver ju inte göra för mycket själv och denna gången blir det bara 2 tvättar. Skönt!





Dagen i sig har inte mycket mer planer och det är väldigt skönt. Kanske kommer att träffa Anita senare, vi får se. Jag känner att jag behöver ta det lite lugnt idag. Ska även ta och dra dammsugaren igenom lägenheten lite tänkte jag.

Nehe, dags att göra lite nytta :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0