Blä!

Efter jobbet idag så drog jag till Hemköp och sedan hem. Lovade mamma att göra hallonmousse till deras dessert imorgon. Hon hinner nämligen inte då hon skulle ut och käka och gå på galenskaparna nu ikväll och imorgon jobbar hon länge och sedan kommer typ gästerna. Så snäll som jag är så gjorde jag detta.




Jävla hals alltså. Den gör verkligen ont. Dock så var det rätt okej idag när jag jobbade och så. Men nu har jag precis slängt i mig en kopp med the och nu känns det sämre? Va fan, det ska bli BÄTTRE av det. Men jag känner även av näsan  nu. FAN FAN FAN! Jag har verkligen inte tid att bli sjuk.

Imorgon bitti åker jag ju till Växjö för en rolig helg och på måndag så ska jag ju börja skolan. Eller ja 3 kurser. Fan jävla förkyyyyylning! FÖRSVINN!!

Måste packa nu. BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0