Ett mirakel

Inte nog med att jag knappt kan hålla ögonen öppna så har jag haft en orolig mage idag. Det är många barn på jobbet som har varit hemma denna veckan för magsjuka. Dock har vi inte hört något om att de kräkts men att magen inte varit som den ska vara helt enkelt. En av fröknarna har även varit hemma för detta.

Rejäl hosta har många barn haft också och självklart förkylningar. Dock har 2 stycken fått halsfluss och min mamma har ju varit hemma med feber, förkylning, hosta och halsont.

Jag trodde att jag kanske hade, för en gång skull, klarat mig från att bli smittat med något. Men nu ikväll har min hals börjat värka och det gör ont när jag sväljer. Så jag tänker faktiskt krypa ner i sängen nu och sova, utan att ställa något larm imorgon, jag ska helt enkelt vakna av mig själv imorgon (vilket jag hoppas inte är för tidigt nu när jag är så van att gå upp tidigt och jag har alltid varit en morgonpigg människa).

Så nu säger jag godnatt och hoppas på ett mirakel som gör att jag inte känner någon smärta, någon stans, imorgon. Ja vi hoppas på det miraklet helt enkelt.

Natti =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0