Fan fan fan

Jag är hemma igen. Jag var så yr hela vägen till skolan att det fan inte gick. Helt seriöst tror jag att jag kommer att svimma inom en snar tid. Mitt huvud bara spinner och spinner. Det är skit läskigt. Och jag mår riktigt illa. Och kallsvettas hela tiden. FAN!
Så det här låter som en maginfluensa, en början. Låt oss bara hoppas på att jag inte spyr. Och att allt går över. Jag ska lägga mig i sängen nu och glo på senaste avsnitten av Gossip Girl och Vampire Diaries. Tack för att jag sparat dem iaf!

FAN FAN FAN, jag som skulle börja kurser idag OCH så skulle jag jobba. Fan fan fan. Nu mår jag ännu sämre när jag tänker på det. Men det är ju på ett annat sett. Fan fan fan. God natt.

(Herregud jag har fått skriva om hur mycket som helst eftersom att huvudet snurrar så mycket, jag ser knappt vad jag skriver)

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, gjort ikväll? :P

2010-10-18 @ 20:13:57
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0