Helt slut

Jag fick jobba till halv sex idag för min mamma tyckte att hon skulle sluta vid halv fem (när jag skulle sluta egentligen) och åka till IKEA för att shoppa. Jaha, snäll som jag är så går jag med på detta. Men hallå, plånboken ler ju iaf =) Hehe.

Efter jobbet så drog jag till Linné för att möta upp två vänner och så satt vi och fikade och nyligen kom jag hem. Jag känner mig lite svag idag då jag inte riktigt har fått i mig något att äta. Typ bara lite sallad och frukt. Så jag ska faktiskt ta och krypa ner i sängen strax. Imorgon är en ny dag med jobb igen. Kanske en kort dag eller så blir det en lång igen. Mamma mår nämligen inte så bra så det kanske blir så att jag måste upp och jobba för henne. Vi får la se.

Godnatt och ha en fin kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0