Hoppet är uppe =)

Jag pratade med min barndoms kompis (Jag har kännt henne sedan hon kom hem från BB, bokstavligen talat) Anna nyss. Vi pratar inte så mycket längre pga att jag inte bor kvar i lilla Växjö längre. Men iaf, hon undrade när hon fick komma upp hit till Göteborg och hälsa på mig =) Så nu har vi preliminär bokat en helg då jag är helt fri =) Det är iofs i november, vilket är länge tills dess men jag hoppas verkligen att hon kommer då för det hade varit så sjukt kul =) Har inte sett henne på jätte länge och sist vi sågs så var jag i Växjö och jag följde med henne ut till stallet, vilket resulterade i att jag tog massa kort på henne när hon red och vi hann ju inte prata så jätte mycket då. Men all tid är guld värd =) SÅ jag hoppas verkligen att hon kan komma upp då =)

Två bilder på mig och Anna förra året tror jag det var minsann. Min älskling =)

 

Även om jag kommer till Växjö var 6e helg ungefär så är det inte så att man hinner träffa alla. Sist hann jag bara träffa mina bästa vänner från gymnasiet. Man har verkligen inte all tid man tror på en helg. Och när jag väl är där vill jag verkligen pussa så mycket möjligt på min älskling Charlie och prata massa med min älskade Pappa och hans fru. Tiden flyger verkligen iväg när man bara har en helg på sig. Det är sjukt.

 


 

Men iaf, jag ska ju till Växjö den 15e och då har jag bestämt med en annan kompis, Johanna, att vi ska festa till det lite och då hoppas jag att mina närmaste vänner, Anna och Elin, kan vara med. Herregud, man tappar verkligen kontakten med många när man inte bor i samma stad. Även om det bara är dryga 30 milen emellan oss. Det är sjukt. Det var jobbigt i början men nu när jag skaffat mig vänner här, speciellt Anita, så är det faktiskt inte det. Jag vet vart jag har de vännerna iaf, vi kommer alltid att vara vänner endå. =) . PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0