I miss my daddy

Har precis pratat en stund med min far och GASH VAD JAG SAKNAR HONOM!! Pappa och jag är väldigt bra kompisar (låter konstigt men ja ni förstår) och han bor ju dryga 30 milen härifrån och vi träffas ju då inte speciellt ofta. Jag har alltid bott med min Pappa, när Mamma och han skiljdes så bodde jag med honom och ja vi är väldigt nära varandra =) Så det är jobbigt att inte bara kunna ta bussen hem till honom.

Men nu är det bara 2 veckor tills jag åker till honom och familjen =) Ska bli så härligt =)




Bild 1: Pappa för många år sedan
Bild 2: Pappa, en väldigt liten jag och en liten Toffe (min storebror)

Saknar båda!! Brorsan bor ju i Sthlm med så han träffar man ju aldrig heller.



Den här älsklingen saknar jag något så in i bomben med. Älskade Charlie, snart ses vi igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0