I'm Gonna Follow My Intuition

Hej, God kväll eller ja Tjena?

Herregud jag känner mig så naken utan min mobil att jag letar efter den hela tiden. Men den ligger på posten i ett paket påväg hem till mig! YES! Men det kommer ta minst två dagar innan jag har den hos mig då den är skickad rekommenderat och då måste jag ju hämta ut den. BLÄ! Herregud det märks verkligen hur man lever sitt liv med mobilen. Aja, den är ju åtminstone här snart. (Men ett litet fan då jag verkligen ville ha en ny, men aja jag får hänga med min LG helt enkelt)

Det är mycket jag måste göra, men jag har verkligen orkat nu när jag har varit hemma och haft sjukstuga. Men jag mår dock bättre nu och kunde äta (YES!) en lagad måltid innan, även om det kanske inte var för mycket men det gick ner iaf! =). SÅ, imorgon ska jag jobba. Men det är ju bara mellan 12 & 15.30 så det ska jag nog klara av =). Sedan ska jag gå till biblioteket, skaffa mig ett lånekort och försöka leta upp böckerna till skolan. Yes.

Simpsons nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0