I'm up, I'm awake and my tired

Min klocka var inställd på 9.30 och jag tänkte att jag skulle få en skön sovmorgon. Det blev inte så. Jag ska börja jobba vid 9 istället för att en är sjuk. Så det var bara att stiga upp. Men jag somnade endå innan 12 igår (för ovanlighetens skull) så det ska nog gå bra. Jobbar till 16.30 istället för 15.30 med. Men det är inga problem. Jag älskar ju de små liven på jobbet så det är bara roligt att jobba (och bra för plånboken ;) hehe ) .

Nu ska jag iaf göra mig i ordning. Det är inte så fasligt kallt ute idag endå. Det är över 10 grader nu på morgonen och det brukar det inte vara såhär tidigt längre så det känns ju bra iaf, att man inte behöver frysa ihjäl på morgonen. Men det kommer. Hösten blir snart till vinter. =)

Vi hörs senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0