Jul/Nyår

Ja, jag ska redan prata om jul/nyår.

Tanken var att jag skulle vara hemma i Göteborg över dessa högtider, med min hund Charlie. Men efter många om och men så har jag bestämt mig för att faktiskt åka till Växjö då och ha Charlie där istället. Då han är 12 år och har lite ledproblem så är det bättre att han är på plan mark än att han måste gå upp för vårat berg och alla trappor som leder upp hit. SÅ, nu ska jag fira jul och nyår själv.

Pappa & Tuk åker ju hem till Thailand i en månad och det är ju därför jag ska ha Charlie. Så de är ju inte hemma. Mamma och Thomas ska åka till Sydafrika då. Så det blir jag och bror. Jag hoppas åtminstone att han kommer ner till Växjö då så får vi la hitta på något kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0