Ledig

Fy vad skönt det är att vara ledig när regnet bara öser ner ute.

Oj God morgon förresten =)

Men även om jag är ledig idag så vill jag inte direkt lägga mig i sängen och försöka sova igen, har ju ändå varit uppe i en timme ungefär. Så jag funderar faktiskt på att dra mig ner till stan (även om  det regnar) och försöka hitta en klänning till jul/nyår (även om det inte kommer att bli speciellt mycket firande då jag är själv över jul, kanske bror kommer med, kanske drar vi till mormor). Men vad jag vet just nu så är jag ju själv med min älskling Charlie. Visseligen gör det mig inget alls då jag inte är ett stort fan av julen. Den är mysig, men inget mer med det helt enkelt.

Jaja, jag ska nog dra ner på stan lite och se om jag kan hitta något. Egentligen vill jag dra till Förlunda Torg men jag orkar faktiskt inte det idag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0