Lista

Det blir en liten lista på morgonen som jag snodde av Egoina =)

Reser helst till: USA, Ryssland eller Thailand
Favoritsite
:
Twitter.com
Favoritfärg
: Har alltid sagt blå men jag vet inte längre.

Favoritmärke
: Har inget.
Favoritdjur: Hund lätt.
Stjärna jag vill träffa: Det finns nog många.

Motionerar
: Inte mer än nödvändiga promenader.

Senaste fyndet
: Skinnbyxor =)

Senast köpta skiva
: Minns jag inte.

Senaste repliken du yttrade
: Hejdå.

Senaste personen du träffade
: Mamma och Thomas.

Senaste personen du fick brev av
: CDON.com

Vilken färg har du på håret
: Brunt med massa ljusa slingor i.

Kan du stå på händer
:
Självklart.
Vad har du för klocka
: En Cheapo som kan prata och en matruska som är ett halsband.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ha en fin måndag! :)

2010-10-04 @ 14:59:39
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0