Lördag kväll

Jag drog ner en runda på stan innan, istället för att bara gå till Hemköp eller ICA. Dock var det kanske en dum idé för jag kom hem med mer än vad jag skulle. Meningen var ju att jag bara skulle köpa hårfärg, men det gick inte så bra. Det blev en tröja, nagellack, lösögonfransar, ögonskugga, hårfärg (BRA SANDRA!!), ögonbryn/frans färg. Ja det var nog allt.

Jaja, jag förtjänade det. Eller något, jag vet inte varför men det var ändå bra.

Nu har jag iaf en riktig fest outfit till nästa helg när jag ska till Växjö och troligtvis blir det fest då. Antingen med gamla klasskompisar eller med mina gamla vänner. Hoppas på något iaf, träffar ju aldrig någon av dem. Och snackar knappt med dem heller tyvärr.

Till tröjan blir det mina nya skinnbyxor som jag tänker inviga nästa helg =) Åh vad jag längtar till nästa fredag då jag ska få träffa min älskade hund Charlie och min älskade Pappa och självklart min älskade styvmamma Tuk =). Jag saknar dem så mycket varje dag! Önska att jag vore där denna helgen för ikväll är nämligen pappa på 40 års fest hos Max. Som jag känner med och det hade varit så kul. Men jag har iaf fått god mat av Mamma och Thomas ikväll =)

Nu är det TV som gäller. Här är ditt liv och sedan Robins :)

Hoppas ni har en underbar lördag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0