Morrn morrn!

God morgon alla!

Jag har varit uppe ett tag och hunnit med både dusch, sminkning och frukost. Så nu sitter jag och bara väntar ut tiden ungefär. Har nämligen en lektion mellan 10.30 & 12.00. Religion. Sedan ska jag vidare till jobbet. Börjar ju egentligen vid 12 men får bli lite senare eftersom att jag inte hinner dit tills dess. Dock tar det inte så lång tid med vagnen mellan ställerna så det ska nog lösas :)

Annars har jag en liten tripp på stan inplanerad efter jobbet. Anita ville att jag skulle följa med till banken och lite annat, så det kan man la göra. Vi får la se hur det blir med det :)

Nu måste jag underhålla mig med något. Kanske välja kläder :) Ja, det gör jag helt enkelt =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Laila

vad lite skola du har idag =)

2010-10-25 @ 17:11:34
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0