Onsdag 13 Oktober 2010

Herregud jag har verkligen inte orkat blogga, eller knappt sitta vid datorn alls. Förlåt.

Igår efter jobbet åkte jag hem snabbt, tog en snabb dusch, laddade mobilen och sedan drog jag med Anita till sjukan. Och sedan vidare till Tin Tin för att käka och där satt vi till halv tio ungefär och då var det bara att gå hem och sova.

Idag blev det jobb och nu har jag kommit hem äntligen. Ska bara ta det lugnt nu, behöver det. Ska även packa lite för på fredag morgon åker jag nämligen till Växjö och ska hälsa på min Pappa med familj och alla vännerna =) Vi får la se hur många jag hinner med. =)

Känner dock av min hals lite, INTE BRA! Hoppas att det går över för jag har fan inte tid att bli sjuk till helgen. NEJ NEJ NEJ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0