Snow

Det är många av mina vänner på Facebook som bor i Växjö/utanför Växjö och igår kväll och även idag så bombarderar de om att det har snöat, att det är snö och så vidare. Jag kan inte annat än att skratta HAHA! Fy vad det är skönt att inte bo där längre så man slipper snön så tidigt. Iofs brukar det inte komma så tidigt dit men i år. SKÖNT!!

Här i Göteborg har det inte kommit någon snö än iaf. Skönt. Även om jag ÄLSKAR snö, så är det ju lite väl tidigt för det. Då hinner man ju tröttna! =) (ska inte ropa hej, bara för att jag skriver såhär så kommer det säkert att börja snöa, blä)

Nu ska jag strax bege mig till jobbet men först måste jag göra mig i ordning lite :) Puss

Kommentarer
Postat av: dannio

har du någon fin bok du har läst på sistone som du kan tipsa om såhär till höstmörkret? :)

2010-10-21 @ 16:37:20
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0