TGIF

God morgon!

Egentligen vet jag inte varför jag stigit upp innan 9 idag. Behöver ju inte det egentligen. Men jag gjorde det helt enkelt. Ja, så är det.

Jag börjar ju inte jobba förrän vid 12 men jag ska ta mig en dusch först och senare måste jag även förbi kåren och införskaffa mig en bok. Detta suger. Jag var tvungen att välja mellan att läsa Engelska C eller Religion. Jag måste välja religion då det är viktigare på betyget. MEN jag vill inte läsa det egentligen, utan jag vill verkligen läsa Engelska C. Jaja, det är inte mycket att göra åt saken just nu. Får läsa det någon annan gång helt enkelt. BLÄ!

Kommentarer
Postat av: Neha

det kan vara ganska härligt att kliva upp tidigt:D

2010-10-22 @ 14:28:42
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0