TGIF

Hej och god morgon!

Det är dags att vakna nu! =) Själv har jag varit uppe en bra stund, vaknade nämligen av världens jävla mensvärk. Inte kul! Men som tjej kan man ju inte göra så mycket åt saken. Det finns grejer att ta och sådär men va fan orka hålla på med sådant ;)

Jag ska snart hoppa in i duschen och sedan ska jag knapra alvedon för att kunna jobba senare.
Snacka om skönt att börja jobba vid 12 varje dag. Det är rena lyxen ju! =). Men endå så är jag alltid uppe tidigt!


Idag är det dags för att tvätta igen. Vid 4, så det blir att skynda sig hem efter jobbet och slänga i en maskin på en gång. Vem fan bokar en tvättid på en fredag kväll? Jag tydligen, jag tvättade förra fredagen med. Herregud, vad har det blivit av mig? Haha


(Bild tagen från google.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0