Tisdag 12 Oktober 2010

Hej!

Ledsen att jag inte bloggade mer igår men jag hade verkligen inte tid. Jag satt aldrig vid någon dator nämligen.

Föst jobbade jag till 16.30 och efter det så åkte jag till Linné och satt på ett kafé tills klockan blev 21. Efter det var det bara hem och så var jag så trött att jag gick och la mig på en gång. Så ja.

Jag har iaf  varit iväg på ett möte nu på morgonen och kom nyss hem. Ska ta och dammsuga lite i lägenheten och sedan ska jag iväg och jobba vid 12. Men först har jag ett viktigt samtal att ringa till Studium.

Har nämligen kommit in på lite kurser men som det ser ut så krockar dem så jag måste ringa och kolla med dem lite.

See you later =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0