En lista på morgonen

Vi kör en lista på morgonen i brist på annat. Nu ska jag käka frukost och sminka mig =)

1. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej jag kan inte det, man måste kunna få tag på mig helt enkelt.

2. Vem såg dig senast naken?
Det gjorde nog grannarna (av misstag!)

3. Hur såg du ut på högstadiet?
Bra fråga, brunhårig och smal typ.

4. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Oj, det vill jag inte tänka på är ju fan 43 då :O

5. Hur var du på dagis?
Jobbig säkert =P haha jag har ingen aning

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
En lojal arbetskamrat =)

7. Har du celluliter?
Det har alla människor i stort sett.

8. Biter du på naglarna?
Nepp aldrig

9. Har du något handikapp?
Nej.

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Nej inte direkt.

11. Tror du gud är en man eller kvinna?
Jag tror inte på gud tyvärr.

12. Svär du?
Ja tyvärr.

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Har ju ingen anledning till att vara otrevlig.

14. Hur homo är du på en skala 1-10?
0?

15. Tror du på utomjordingar?
Nja det är la fel ord egentligen. Men jag tror på liv i någon annan galax.

16. Om du var tvungen att välja en maträtt att äta resten av ditt liv, vad väljer du?
Sallad!

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Hrmr.. Något som smakar svamp!

18. Har du  blivit arresterad?
Nej.

19. Ljuger du?
Man drar ju någon vit lögn ibland.

20. Har du kysst en polis?
Haha nej.

21. Är du rädd för securitasvakter?
Nej.

22. Har du någonting att dölja?
Ja, det har nog alla.

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Nycklar och ett band.

24. Är du / har du varit gift?
Nej.

25. Skulle du kunna gå upp kl tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Kanske, jag har ju dock inget körkort så det skulle ju inte gå.

26. Kan du laga cyklar?
Det beror på vad som är fel  på den =P

27. Kan du fixa med bilar?
Nej haha.

28. Brukar du köra om?
Nej, har ju inget körkort =P

29. Kan du baka bröd?
Ja.

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Ja.

31. Vilken serie skulle du helst leva i?
Oj, jag vet faktiskt inte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0