Film dag hemma hos Anita

Nu har jag kommit hem efter en hel dag hemma hos Anita. Jag fick order om att köpa med massa kakor, chops och godis och så klart hyra filmer då. Det har varit en mysig dag men snacka om att jag är trött nu efter att bara ha legat i en soffa hela dagen :P haha.

Vi kollade som sagt på tre filmer;



Så, The Last Song tycker jag är riktigt bra, jag har sett den på bio innan men ska jag vara ärlig ska jag se den nu igen =P hehe

Remember Me, den var la bra men lite konstig med... Men bra..

I Love You Phillip Morris, väldigt konstig och inte alls så bra eller rolig som man hört och trodde..



Yada yada, nu ska jag kolla på film och fixa lite innan jag ska lägga mig. Trött som sagt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0