Ibland tvivlar man på sina bästa vänner..

När jag flyttade ifrån Växjö var det inte för att jag ville.. Även om jag VERKLIGEN ville flytta därifrån. believe me.. Jag trivs inte i en småstad, eller en större småstad. Kna inte förstå att Växjö är eng ganska stor stad.

Men saken jag vill poängtera här är.. att även om du flyttar så betyder det inte att dina vänner finns kvar.. Jag vet att alla stora bloggare säger att de finns. Men de gör de inte, åtminstone inte i samma position som de var innan.. Som dina bästa vänner..

Jag pratade nyss med min "bästa vän". Jag har kännt henne sedan jag föddes och ja, vad ska jag säga. Jag messade med henne först och hon var med min föredetta bästa vän. Sedan sa hon helt plötsligt att min föredetta vän var på toa så jag kunde ringa MEN hon var tvungen att ha högtalaren på.. Yeah right tänkte jag.. Men jag ringde iaf, för jag bryr mig inte om denna före detta bästa vän lyssnade.. Jag sa vad jag hade att säga, att jag saknade henne och allt, att jag ville att hon skulle komma hit och ja, hon sa saker som kanske denna bästa vän inte skulle höra.. Men ändå tvivlar jag. men jag har anledningar till detta.
Jag skiter i vilket. Jag är den jag är och det står jag för.

Men jag saknar de ÄKTA vännerna jag hade där.. Men nu vet jag verkligen vilka de var.. Tack för allt Växjö men jag vet att jag kommer ALDRIG flytta dig igen. Tack för att ni har visat mig vad det är för människor där. Tack =).

Kommentarer
Postat av: R.

I'm not stalking you ;) Jag gillar din blogg!



Det finns människor till allt, överallt. Fördelen med att flytta är att man inser rätt fort vilka som finns där för livet och vilka som inte gör det. Självklart är det svårt, men man får det att fungera. Jag och min bästa vän har bott hela livet minst 11 mil (ibland två olika länder) ifrån varandra, men vi är bättre vänner än dom flesta som bott på samma gata hela sina liv :)

2011-04-06 @ 13:16:05
URL: http://4sekunder.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0