Idol eller inte idol?

Hej hopp där bakom dataskärmen! =)

Vad göööör ni? Själv sitter jag här och väntar på resultatet i Idol. Nej nu ljög jag, jag kollar på nyheterna (Jag har inte ens sett Idol idag) men troligtvis kommer jag kolla på resultatet i Idol.
Är ni Idol fans?
Inte jag, har aldrig varit. Första gången jag verkligen kollade på Idol på riktigt (alltså följer det vecka efter vecka) var förra året och ska jag vara ärlig så vet jag inte om jag kommer kolla i år. Kanske lite då och då.

Jag är faktiskt inte mycket för svenska artister och deras musik. Även om de kan vara duktiga, såklart =)

Nehe nu ska jag minsann ta och kolla runt lite på näääätet =D PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0