I'm tired

Idag är en sådan där dag som jag är trött hela tiden. Det spelar ingen roll att jag tog mig en liten nap innan jag började städa. Är fortfarande trött. OCH hungrig.

Har iaf varit duktig och städat, dammat, dammsugit, moppat. Ja allt i lägenheten nu. Skönt att ha det gjort också. Tråkigt men ett måste.
Grannarna hade nog haft roligt om de hade sett mig iaf. Sjöng och näst intill dansande mig igenom hela städningen. Haha, det blir ju roligare då :)

Hungrig var det ja. Kylen och frysen ekar ju. Iaf efter god mat. Så jag vet inte vad jag ska hitta på. Något kommer la upp sedan. Dock grymt sugen på Thai mat (Helst lagad av min styvmamma), men eftersom jag bara käkar GI mat så får jag ju inte äta det. Grr. Känner mig lite delad just nu. Haha!

Hur gott ser det inte ut liksom? Åh, jag måste ha thai nu nu nu!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0