Jag har varit borta idag...

LEdsen att jag inte har skrivit något idag men jag har verkligen haft fullt upp. Har knappt suttit vid datorn alls.

Dagen började med att mamma faktiskt väckte mig och sa att jag hade 30 minuter på mig att vakna och bli klar för att vi skulle åka ut till backaplan och glo lite. Blev dock inte shopping för min del utan de kom hem med en tv bara. Sedan vilade jag lite för att vi skulle vidare och käka middag hos thomas syster + man vid 3 så hann knappt vara hemma.

Åkte iaf dit och åt jäkligt god mat och träffade deras söner med respektive för första gången. Riktigt trevliga! Så nu är jag super trött och ska hoppa in i duschen och sedan ska jag sova. Imorgon blir det jobb mellan 9 och halv 5.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0