Okej jag ska bli bättre på det här

Jag ska banne mig bli bättre på att blogga nu. Jag bloggar för min egna skull, ett minne, right?

Jaja, klockan ringde vid halv 8 i morse och det var bara att gå upp och hoppa in i duschen. Var inte riktigt på humör imorse, blev lite för lite sömn.
Men jag tog mig iaf bort till handelsakademin där jag hade ett informationsseminarie inför ett kommande möte med en Studie- & Yurkesvägledare. På onsdag morgon äger det rum (hur kan jag vara så dum att jag valde en tid vid 8.15 på morgonen? GAH, nu ångrar jag mig)

Nu ska jag dra vidare mot Linné och sätta mig på ett café. En kompis till mig äger ett kafé så jag ska hänga där lite och sedan får vi se vad som händer =)


Okej en extremt trött Sandra idag. Kör på Jeansskjorta i det fina vädret =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0