Rolling Stones

Härom dagen så köpte jag en tröja som jag länge har letat efter.
Jag har varit inne på Rock House här i Göteborg många gånger för att hitta en t-shirt med ett speciellt märke på. Det hade kunnat vara Rolling Stones, Beatles, U2... Jag kan hålle på ett tag där. Men jag har inte hittat någon som jag verkligen fastnat för. Eller knappt hittat någon alls ska jag la säga.

MEN så gick jag in på H&M härom dagen och hittade DEN, blev helt fast, testade inte ens den utan bara köpte. Passade dock perfekt så nu är jag SUPER NÖJD. Och jag vet en som verkligen komma gilla den när han ser den, min älskade Pappa.

Det är han som genom åren, sedan jag föddes har fått mig att gilla den musiken. De banden, artisterna. Ja all credits to my daddy helt enkelt =)


I love you t-shirt. haha

Kommentarer
Postat av: ELIN

Den har jag kollt på många gånger du

2010-09-17 @ 22:37:37
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: SOFIE

älskar rolling stones tungan :D

2010-09-18 @ 13:25:55
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0