Underbar dag

Tanken var att jag skulle låna med mig Mammas kamera idag (min funkar ej) men jag glömde totalt bort det i stressen till vagnen innan.

Iaf jag stack iväg till kafet innan och hängde där tills min vän slutade och sedan drog vi ner till haga för att överlämna en blomma till hennes kusin som fått barn nyligen. Iaf så satt vi lite på deras kafé och tog en kaffe och sedan drog vi in till stan för att käka på Pizza Hut (MUMS) och käkade oss så mätta att vi nästan rullade där ifrån.

Satte oss senare på ett annat kafé och tog en kaffe/te innan vi drog åt varsitt håll för att åka hem.

Anyways, kollar på VMA nu men MTV håller på och hoppar och ha sig så missade ju hela början, aja.

Skit samma, jag har inget att säga. BYE =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0