Valvaka 2010

Yes, jag ska faktiskt ta och kolla på valvakan tror jag. Jag är inte speciellt intresserad av politik i övrigt men när det gäller vilka som ska styra Sverige de kommande 4 åren så tycker jag att det är både intressant och dessutom viktigt. Ni har röstat va?

 

 

Så nu vid 19.30 så börjar de sända valvakna på SVT. Jag kommer nog inte sitta speciellt inne i det men jag kommer åtminstone ha det på och lyssna med ett öra. Jag är mest intresserad av vilka som vinner. Just nu är ju det, det som är viktigast.



Försöker få tag på min Mamma med, de är påväg hem nu men det går verkligen inte att ringa till hennes telefon. Enormt irriterande måste jag erkänna. Hade ju tänkt be de stanna och köpa hem något gott. GRR...


Vi hörs ! =)

Kommentarer
Postat av: emilia

jag är inte heller enöverdrivet stor intressent för politik, men håller m om det är viktigt att rösta!

2010-09-20 @ 08:45:05
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0