Bajs

Hej hej!

Jag har haft en helt underbar lördag och söndag i Skummeslöv! Fint väder, god mat och trevligt sällskap. Dock hade jag lite svårt att somna igår =P Haha.

Men iaf, vi var hemma vid halv 5 tiden idag och jag var så trött att jag la mig i sängen och bara glodde på TV i ett par timmar. SKÖNT!

Okej, till en annan sak.
Hela (okej nästan hela) min facebook består av uppdateringar om att Växjö Lakers har gått upp till Elitserien. Jag kan säga såhär, jag är glad för Växjö Stad och för Jerimias Augustin (min bror och hans bror har umgåtts hela livet) men mer glad är jag inte. De är verkligen inte mitt favorit lag, verkligen inte! Så för den delen är jag inte det minsta glad att de gått upp!

Så, mer om det tänker jag inte skriva!

Nu ska jag glo på Hellcats eller något roligare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0